Rungthip är ett coolt namn

Jag drar mig mot stan vid olika tider varje morgon. Ändå möter jag samma person nästan varje dag på väg mot tunnelbanan.

Hon kommer gående i långsam fart, jag spurtar förbi. Hon lyckas ändå göra ett visst intryck. Varje gång jag har sett henne pratar hon högt i sitt headset, oavbrutet. Det finns inga pauser för att invänta svar från stackaren på andra sidan linjen eller för att ta ett andetag. Jag tror att det är thailändska, jag har hängt på tillräckligt många thaikrogar för att våga säga det.

Det är ödesbestämt, det är thaikärringen och jag. Om inte ödet ligger bakom, inväntar hon mig varje morgon för att påbörja sin harang med sig själv i sitt låtsasheadset. Jag vet nästan inte vad jag föredrar.

Parisa - Vi måste döpa henne! Vad heter thailändare?

Kommentarer
Postat av: Anonym

MISSA INTE ---> www.soodelicious.blogg.se !!

BÄSTA BLOGGEN EVER!! Vill du köpa märkes grejer? läsa om shopping,tips, skönhet och mer!!

DETTTA ÄR BLOGGEN FÖR DEEEJ!!!

2008-09-22 @ 15:25:25
Postat av: Anna

hehe läskigt^^

2008-09-22 @ 20:36:47
URL: http://lantisflicka.blogg.se/
Postat av: fred

poy!!! dom heter poy allihopa!

2008-09-22 @ 23:39:13
Postat av: Crazy people are Hot!

haha ja det lär va en thailändare. det sätter jag varje peng på.

2008-09-23 @ 09:44:04
URL: http://parschi.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag kände en thaitjej, hon heter Amournat, men kallas förståeligt för Naen (uttalas nän)...Du får ta det om hon vill. Du kände henne också, hennes dotter Nettan, brukade du leka med, när du var två-tre år. Naen sa upp bekantskapen med mig för att min ex blåste vår kompis på pengar, hon förlät mig men inte Naen, hon är förövigt massös i bananhuset i Täby nu, om någon är intresserad. Sussi

2008-09-23 @ 11:17:43
Postat av: Anonym

fjong är ett vanligt thailändskt namn. O_o

2008-09-23 @ 16:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0